Sunday, August 3, 2014

I'm sorry Tania

I keep thinking about apa yang Tania cakap. She was right, aku selfish, aku tak nampak apa yang dia buat. I was scrolling the album dlm phone, and there are a bunch of pictures of us. I'm really sorry Tania. Even I dah say sorry and you said "okay" still I rasa bersalah. I don't know sampai bila rasa guilty ni nak hilang. Because now I sedar semua yang I buat tak pernah fikirkan orang lain. Mungkin ade tapi tak banyak. The saddest part is about the modelling rehearsal. I choosed zul over you. Memang patut you marah I Tania. I like him so I lebih kan dia, but I tak sedar effect nya kat friendship kita. My tears are flowing as I'm writing this, because I betul betul menyesal Tania. I really want to say this in person but I can't. I know I akan cry. I'll try to be a better person, a better friend. Maafkan kan aku sahabat. Maafkan semua salah aku. Aku sayangkan kau sangat.